سرویس واسط پستی چیست و روش کار با پنل های واسط پستی چگونه است ؟ در این بخش ما قصد داریم شمارا با منم پست یکی از بهترین  واسط های پستی آشنا کنیم و روش کار با شرکت‌های واسط پستی ، مزیت شرکت‌های پستی برای فروشگاه اینترنتی را برای شما بازگو کنیم.

سرویس واسط پستی مطمئن‌ترین و سریع‌ترین نوع ارسال بسته‌های پستی برای کسب‌وکارها و فروشگاه‌های اینترنتی است. در این نوع سرویس تمامی مرسولات و کالاهای فروشگاه‌های اینترنتی توسط شرکت واسط پستی انجام می‌شود.

شرکت‌های واسط پستی

با افزایش خرید اینترنتی ، فروشگاه‌های اینترنتی هم رونق خاصی گرفتند و روز به روز تعداد آن‌ها زیاد شد. اما مهم‌ترین موضوعی که فروشگاه‌های اینترنتی را درگیر کرده است ، مسئله سیستم توزیع فروشگاه اینترنتی و پرداخت در محل پست پیشتاز است.

در همین راستا  شرکت‌های  متعددی  برای ارسال مرسولات و سرویس خرید و فروش با فروشگاه های اینترنتی همکاری می کنند. این نوع شرکت ها، به شرکت های واسط پستی شناخته می شوند. این کار باعث شده است که سیستم توزیع فروشگاه اینترنتی  نیز بتواند سرعت بگیرد .

شرکت های طرف قرارداد با پست کدامند ؟

فروشگاه های اینترنتی برای ارسال کالا نیاز به خدماتی نظیر انبارداری، سیستم ارسال، بسته بندی و …. دارند.اما یک فروشگاه تمام این امکانات را در اختیار ندارد به خصوص زمانی که تازه شروع به فعالیت کرده باشد. در این شرایط شرکت های واسط پستی به سراغ این فروشگاه ها آمده و  این امکانات را در اختیار فروشندگان قرار می‌دهند.

همان طور که در بالا اشاره کردیم شرکت های متعددی برای ارسال مرسولات فروشگاه های اینترنتی و سرویس خرید وجود دارد. شرکت های واسط پستی یا شرکت های طرف قرارداد با پست برای ارسال محصولات و بسته های پستی با شرکت پست همکاری می کنند.

سیستم توزیع مرسوله شرکت های طرف قرارداد با پست به این صورت است که  مشتری وارد سایت فروشگاه اینترنتی می شود و محصول را خود را خریداری می کند و هزینه را به دو صورت پرداخت در محل و یا به صورت آنلاین انجام می دهد.

پس از خرید کار شرکت واسط پستی تازه آغاز می شود. به این صورت که شرکت بسته را از فروشگاه تحویل گرفته و به دست خریدار می رساند. اگر سیستم پرداخت به صورت درب منزل باشد ، مامور پست هزینه را با دستگاه پز سیار و یا به صورت نقدی دریافت می کند.

این روزها به دلیل  استقبال خوب مردم از فروشگاه های اینترنتی ، تعداد شرکت های طرف قرارداد با پست برای ارسال کالا روبه افزایش است. از جمله این شرکت ها می توان به شرکت منم پست اشاره کرد.

مزیت شرکت های پستی برای فروشگاه اینترنتی

شرکت های پستی یا شرکت های واسط پستی که ارسال محصولات فروشگاه اینترنتی را برعهده دارند، برای فروشگاه اینترنتی امکانات و مزیت های زیادی را فراهم می کنند که می توان به:  پرداخت در محل، رضایت مشتری،رونق کسب و کار و….. اشاره کرد.

 هر شرکت واسط پستی شرایط منحصر به فرد خود را دارد و طبق قوانین خود عمل می کند.

منم پست ، یکی از برترین شرکت های واسط پستی

منم پست افتخار دارد به عنوان یکی واسط های پستی تیم منم پست در سال 1398 با هدف خدمت رسانی حمل و نقل با کیفیت برای فروشگاه های اینترنتی فعالیت خود را آغاز کرده  تا بتوانند دغدغه حمل و نقل را از دوش فروشگاه ها اینترنتی بردارد.

این شرکت با بهره مندی از افراد متخصص و کارآمد توانسته، قویترین مرکز ارسال کالا  به تمام کشور (حتی روستاها) را ایجاد کند.

منم پست  با در اختیار داشتن شبکه توزیع گسترده توانسته بیش از 440000 بار در ماه را  ارسال کند. این شرکت برای کمک به فروشگاههای اینترنتی، جدیدترین راه های ارسال نظیر  ارسال هوایی – زمینی – دریایی – ریلی را در اختیار دارد.

بیمه کالا، تحویل بار از چند نقطه، کنترل لحظه ای بار بخشی از مزیت های شرکت واسط پستی منم پست است.

 پنل پستی شرکت منم پست به صورت کاملا رایگان میباشد و نیازی به هیچ گونه سفته برای ضمانت ندارد. پنل شرکت به قدری راحت و خوانا است که هر فردی می تواند در آن ثبت نام کرده.

چرا سرویس خرید پستی منم پست ؟

انبارداری و لجستیک

گزارش‌های کامل و لحظه‌ای

تعریف کارمند با سطوح دسترسی متفاوت

تسویه حساب 48 ساعته

پنلی روان و کارا

پشتیبانی24 ساعته

خدمات درب به درب

جهت اطلاع بیشتر از خدمات منم پست و ثبت نام در پنل پستی مت می توانید با شماره های درج شده در سایت در تماس باشید. همکاران ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *